Kvällsfunderingar från en balkong på Gran Canaria

Länge sedan jag skrev här, men har varken haft tid eller motivation till att skriva av mig, men ska försöka bättra mig. Iallafall, har tappat räkningen på hur många veckor jag har befunnit mig på de här ön, men det är över två månader i alla fall. Jobbet går kanon - MYCKET slit och många timmar, men teamet är awesome och jag är så jävla glad över att jag har mina änglar Renée och Hanna från Service o Co här! Jag trivs som fisken i vattnet, det gör jag verkligen, men börjar känna mig smått uttråkad. Dem som känner mig väl vet hur rastlös jag är, söker ständigt nya utmaningar och när någonting börjar bli rutin flyr jag så snabbt jag kan. GC är inte lika intressant längre som det var i början, nu kan jag det mesta och jag börjar bli trött på samma gamla frågor man får varenda dag. Ja, just nu är jag en bitterfitta men missförstå mig inte. Som jag skrev så älskar jag mitt jobb och mitt liv. Men jag längtar efter nya utmaningar, jag måste ha nya utmaningar!

Saknar för övrigt mitt piano och min musik, jag håller seriöst på att bli galen. Längtar nästan hem för att jag saknar det så mycket. Saknar alla sena kvällar i studion med världen bästa Matilda, har så jävla mycket kreativitet i mig som jag inte får utlopp för här, and it drives me crazy.

Jag lever min dröm i paradiset, so why ain't I satisfied?

Godnatt!

//Bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0