It's friday!

Jahapp, så var det fredag och nästan helg! Inte för att de spelar någon roll här, alla dagar ser ju i princip likadana ut, men i alla fall! :) Igår tröttnade jag på att gå omking som en dynamitgubbe och nästan explodera för att jag inte kan göra musik, så jag satte mig på balkongen med en kopp te och skrev lite i alla fall. Lite kluigt utan piano, men fick tänka tonerna i huvudet istället. Lite svårare men de går det med! :)

Tog lite bilder på Calima igår föresten! Sjukt hur vädret kan förändras av lite vindar!

Bild från igår:

 

Bild från idag:

Skillnad va?!
Är glad för att de har blåst bort nu i alla fall så man kan bli lite brun...eeh..
Ska strax knalla mot bussen och åka till Playa Ingles för ett besök hos farbror doktorn så att jag kan bli friskförklarad någon gång! Nu är jag taggad på jobb!

//Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0