PackPanik

Herregud säger jag bara. Har packat hela dagen men blir aldrig klar! Är lite orolig för att jag kommer få betala övervikt på väskan, underbara Ryan Air tillåter ju bara att man har med sig 15 kilo... Jag är redan uppe i 12 och är verkligen inte klar än! Bara mina hårprodukter väger 2.5 kilo haha, fan vad skönt om man var flintis! Ändå ska jag bara vara borta i 5 veckor den här gången, så hur ska det bli när jag sticker till Alanya nästa år och blir borta i minst ett halvår? Får hyra ett privatplan att frakta alla grejer i då tror jag....

Kan dock fortfarande inte fatta att om lite mer än ett dygn så befinner jag mig i underbara Spanien, det kommer bli så jävla awesome!

 

Detta kommer då bli mitt hem de närmaste 5 veckorna! Känns extra bra när det var minusgrader här i Falun igår ;) Känns dock inte lika kul att säga hej då till alla fina små troll här hemma :( Ska åka till min fru lite senare och gråta en skvätt! Närå så sentimentala blir vi nog inte, hä kommer gå fint! Nu ska jag fortsätta att packa så jag blir klar någon gång! Puss!

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0