Lloret de Mar

Sitter just nu i hotellets lobby och får damp över internet. Det är trådlöst på hela hotellet, men eftersom det bor så många här nu så är det göööörsegt och försvinner mer och mer för varje våning. Ni kan ju tänka er hur mycket täckning vi har som bor på 5e våningen, dvs högst upp..... Så man får knalla ner till lobbyn helt enkelt :) Trivs i alla fall galet bra och har träffat så många goa människor! Vill aldrig åka här ifrån ;) Kursen är hur rolig som helst och idag har jag stått och pratat om mig själv i hela 3 minuter inför typ 40 personer, nervöst men det gick bra! Idag har vi också gått en rundtur i staden, hur jävla mysigt som helst! Och ikväll ska vi ut och dricka sangria, tjoho!

Nu ska vi strax gå och äta, får se när jag orkar pallra mig ner hit nästa gång! Tjingeling!


/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0