Filmtips!

I have a confession to make; Jag är besatt av skräckfilmer! Har nog sett de flesta som är värda att se, men tyvärr så finns det ju många filmer som är riktigt urusla så man blir riktigt besviken och stänger av efter halva filmen. MEEEN för några dagar sedan så hyrde jag den nya skräckisen ''Insidious'', och herrejesus! Jag är verkligen inte lättskrämd i första taget, men när jag såg denna film satt jag med täcket uppdraget till hakan, ljudet nedskruvat och hjärtat dunkandes i bröstkorgen. Cool tjej. Storyn kanske inte passar alla, vet inte riktigt hur jag ska förklara men vi kan säga att den handlar om övernaturliga fenomen, men den är riktigt bra gjord och det händer plötsliga saker heela tiden så man sitter som en jojjo i soffan ;) Jag satt på helspänn hela kvällen, så gillar du skräckfilmer: See den!




3 dagar kvar innan jag drar och bosätter mig i Spanien för en tid fram över! Längtar!

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, den är verkligen jätte bra! Dock tyckte jag inte om slutet. Haha, jag vill att det ska sluta lyckligt även i skräckisar ;)

2011-11-09 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0