9 November

Shit är det redan onsdag?! Jaja igår var i alla fall jag och min fru på bio, vi såg Tin Tin! Vi kände oss som typ 9 år, men eftersom det satt två medelålders gubbar framför oss så var vi inte äldst i alla fall.. Faktum är att vi nog var yngst, så det är tydligen heelt okej att gå och se Tin Tin om man är nästan tjugo år ;) Filmen var i alla fall göörbra, så sjukt bra gjord! Helt klart värd pengarna :)

 

Nu ska jag hoppa in i duchen en snabbis och slänga i en hårinpackning i mitt hår som ser FÖRJÄVLIGT ut. Efter det ska jag börja packa, sen ta bilen och fara runt i stan och fixa det sista inför resan, åka till min faders jobb och skriva ut flygbiljetten/checka in och sist men inte minst ska jag åka till tågstationen och hämta ut min tågbiljett. Varför vara ute i god tid när man kan göra allt i sista minuten lixom? Juste, så ska jag jobba idag också, börjar 4 vilket betyder att jag har 3.5 timmar på mig att hinna allt detta, så nu bör jag sätta fart!

Slänger in ett till inlägg när jag kommer hem sent ikväll, är det något som du/ni undrar över? :) Kuul med så många läsare!


/Isabelle




Kommentarer
Postat av: matilda

Fin blogg tjejen :) Ska snart köra en frågestund, ställ gärna lite roliga frågor :)

2011-11-09 @ 15:08:56
URL: http://prinsessan.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0