7 November

Shiiit vad svårt det ska vara att ta tummen ur och faktiskt göra någonting! Idag skulle jag städa, tvätta och fixa inför resan, men icke sa nicke, det enda jag har gjort är att sitta på min röv i soffan och tittat på värdelös arbetslös tv. Eller, i tanken har jag faktiskt städat hela huset, får man pluspoäng för det eller? Nej men nu ska jag faktiskt sätta igång på riktigt! Ska dra på musik på högsta volym så det blir lite roligt i alla fall. Får tänka att jag har Hollywood-Gunillas vakande öga på mig, usch haha då jävlar i min lilla låda kan jag starta städfirma!
Tjingeling!

I'M INNOCENT GUNILLA!

 

/Isabelle



Kommentarer
Postat av: Emma B

Who made you a star...? onda ögat

2011-11-13 @ 18:42:09
URL: http://sofiaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0