26 November

Hej hej hallå dagboken..... Eller njäääää! Hur som haver så sitter jag i baren med min lilla familj och pluggar/dricker/myser/görinteettskit :) De e dajligt! Min dator dör snart och jag örkar inte uppdatera, men jag har det i alla fall så jäävlaa bra här, och kursen går sjukt bra! Så de e dajligt! Som ni märker har jag lärt mig lite danska också, det är också dajligt! Imorgon har vi prov i första hjälpen, det är inte dajligt! Något annat som inte heller är dajligt är att det är svinkallt på nätterna och det är mögel i vårat rum, men whatta fuck, en bit av taket rasade in i en annan tjejs rum så man kan ju ha det sämre 8) Nu ska jag fortsätta ha det dajligt med mina veeenner, så får ni ha det inte dajligt hemma i Sverige! Saknar dock svensk mat, annars är allting finfint! Ps. DET E DAJLIGT!!!! Ds.


/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men uu va dajligt du har det da:)

Puss kusin vitamin

2011-11-26 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0