21 November

Ville bara kika in och tacka för era gölliga kommentarer min lilla lesbian och vita mungipor! <3
Idag har vi service och sälj uppgift i 8 timmar, men min grupp är bäst så vi är nästan klara på bara 5 timmar ;) Imorgon har vi transferpraktik och det ryktas om att vi även ska få typ gå på någon bana högt över marken (VAD BRA ATT JAG INTE ÄR HÖJDRÄDD HEHEHEH)... Nej men serri, jag får fan svindel när jag står på en stol, så vi får väl se om jag överlever...... Om jag mot all förmodan gör det så kommer ni ändå inte att få veta det på ett tag, för denna vecka är ungefär lika full som jag var i Berlin, så det kommer nog ta ett tag innan jag har tid att sitta vid datorn igen 8) SO LOOONG

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Emma B

Hahha! Älskar dina goofy inlägg! Lycka till i veckan!<3

2011-11-26 @ 12:11:56
URL: http://sofiaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0