19 November

Längesen jag skrev! Får bli ett kort inlägg för jag är lite stressad, ska iväg på lektion! Så vi drar en kort sammanfattning: Trivs så jävla hårt här, har träffat världens bästa människor, har insett att jag vill åka iväg på destination direkt när jag kommer hem, har duckit nästan varje dag, har gått på krossat glas, har gått på glödande kol, har lärt mig cp mycket om mig själv, VILL ALDRIG ÅKA HEM! Så, nu vet ni 8) Vi går i skolan från 9-13, lunch mellan 13-15, lektion 15-19, middag 19-20.30 sen kvällslektion mellan 20.30-? Så de är fullt upp eftersom vi måste plugga och sova när vi har tid, plus att vi är ute och busar på nätterna..... Men ja än't bitter, jag trivs som fan! Jag skulle ljuga om jag sa att jag saknade er där hemma, eller några saknar jag (ni vet vilka ni är) men jag trivs verkligen med att vara ute på vift, MÅR SÅ JÄVLA BRA!

PYSS

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Julia (a.k.a. lesbianen)

Fan vad härligt Bella, är så himla glad för din skull!! Saknar dej, längtar tills du kommer hem så man får höra om alla styggheter.:P Puss och kram, ha det bäst!! <3

2011-11-19 @ 15:14:12
URL: http://hiddengarden.blogg.se/
Postat av: Emma aka Vita mungipor

Åååååh vad härligt det låter!! Jag är verkligen avis! Hoppas att vi ses snart! Saknar diiiig din lilla luris!<3

2011-11-19 @ 22:35:10
URL: http://sofiaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0